menjenek el a göngyösire is, és fogják el a csirkefogókat!

A BKV jelenleg hét hajóval rendelkezik, ezenkívül számtalan vállalkozó is felbukkant a fővárosi Duna-szakaszon. Ám egy sem akadt, aki szerint az ejtőzés és nézelődés mellett netán más célra is lehetne használni a folyót. (Magyar Narancs)

Ha már a Nagykörút nem lett hajózható, és egyedüli értelmét a hatalmas természetes autópályának csak a turizmusban látják, az ex hét törpe talán újra hadba állhat a tavaszra tervezett hídbontás során. Kéthónapos munkálatban állapították meg az Északi összekötő teljes rekonstrukcióját, amely többek között az esztergomi vonal elengedhetetlen kelléke, így a felújítás idejére a modern pirosak átmenetileg a szentendrei HÉV pályáján a Margit hídhoz fognak befutni. Az eset érdekessége, hogy a BKV a fővárossal karöltve az esetleges kényelmetlenségeket orvosolandó hajókkal szándékoznak a kérdéses útszakaszon a két part között a népséget fuvarozni. A december elejére kitűzőtt átadási határidővel pedig az eddigi 30 helyett 80-nal szaladhatnak majd rajt’ a vonatok (csak úgy lobogni fog a párkányiak haja!), nem beszélve a vadonatújonnan telepítendő kerékpárútról. Az a kemény, hogy egy egész hídat kell elbontani ahhoz, hogy kénytelenek legyenek élelmesebb közlekedési feltételek után nézni.