Ingatlankom, AdWords-ből beta

Az ingatlan.com egy használhatatlan kacat. Egyrészt nem értem, hogy a balaton albérlet keresőszóra a balaton.ingatlan.com-ra mutató Balatoni kiadó ingatlanok tárggyal miért jelenik meg adword-jük a Google-ben, mert a landing page gyors feldolgozását követően az aktív fülből egyértelműen kitűnik, hogy ezek eladó ingatlanok, én pedig kiadót keresek, halló. Okés, hogy a dynamic keyword insertion laza, meg fel lehet vele vágni, hogy a mi értékesítőink ilyet is tudnak, de akkor legalább zárjanak ki olyan keresőszavakat, amelyekre irreleváns a weboldal. Igaz, hogy így sok pénzt el lehet ám szórni AdWords-re, lehet rajzolni a grafikonokat, hogy mi milyen sokat költöttünk már online hirdetésre, csak éppen én nem fogok így konvertálódni, én mint potenciál, meg alacsony lesz a ROI, sajni–majni.

Másrészt, ha adok még egy esélyt, és átkattintok a Kiadó fülre, ott egyből kiesem a balatoni szűkítésből, az eladók között meg nem hogy kiadók nincsenek, de nem teljes képernyős böngésző ablak mellett én csak bannereket látok az érkezési oldalon, úgyhogy ennyit a felület tervezőjükről is.