Madzsenta pekmen, redizájnd

Ahogy már pontosan tudod, megújult az Est magazin online füzete. Színesebb, szagosabb, amolyan new wave webkettőbb. Letisztult felületet kapott a magazin, előtérbe húzták a főbb rovatokat, a rovatkeresőt és egy halom reklámot, amit öröm volt egycsapásra kikapcsolni az AdBlock-ban. Amit a felhasználó lát, érez, hogy minden egyszerűbb, gyorsabb, mindez köszönhetően a korszerű (minden relatív) HTML szerkesztési megoldásoknak (tableless, babám!), a kereső ajaxos megbolondításának és talán optimalizáltabb adatbázis lekérdezéseknek, amelyeket olykor a gyanútlan nagyérdeművel is megosztanak a jószándékú kóderek.

Az Est.hu webkettes köntösben

Szerkesztőségünket személyes szálak is kötik az újracsomagolt Esthez, anno gimnazista korunkban mi is megkűzdöttünk a komplex keresőmezők elegáns és működő adatbázis leképezésével — akarom mondani, mi igen, legalábbis tudattam vele, hogy én ma este szeretnék moziba menni, és a második találati oldalon már a délutáni műsort böngésztem nagy hévvel. Ott rontott az Est, hogy lemaradt a címből a beta.